top of page

רעיונות לשידרוג קל של רהיטי איקאה

כולם אוהבים את איקאה לא?אנחנו מאוד אוהבות אותם לא רק בגלל שהם מייצרים דברים יפיפים ופרקטיים במחירים סבירים,אלא גם בגלל שכמעט לכל מוצר יש את הפוטנציאל להפוך למשהו ייחודי עם טאצ' אישי לבית.

אז לכבוד איקאה SALE שנערך בימים אלו אנחנו רוצות להראות לכם 3 רעיונות שיעזרו לשדרג את החדר בקלות ובמהירות. את המוצרים תוכלו למצוא באיקאה ובעזרת קצת השראה ויצירתיות הם יהפכו לרהיט חדש ומרגש, חמוד ויפה שכל אחד יכול לעשות בקלות ובמהירות.


מי לא מכיר או קנה את המדף תבלינים של איקאה? כבר ראינו אותו במלא צורות ווריאציות אבל זה ללא ספק החמוד ביותר שראינו. כאן השתמשו במדף תבלינים גם בצורתו המקורית וגם הפכו אותו כדי ליצור מתלה של בגדים.. מהמם לא?

תמונה מתוך: https://www.instagram.com/calivintage/http://petitandsmall.com/5-cutest-easiest-ikea-hacks-kids-room/

מי לא היה רוצה שרפרף חמוד בחדר של הילד שלו, שרפרף יפה שיוכל לשמש את הילד

בתור שולחן קטן לצד המיטה או בתור אלמנט עיצובי מעניין שיכול להוסיף קצת צבעוניות ויופי לחדר. בחרנו בשבילכם כמה רעיונות לשימוש מקסים ומתוק בשרפרפים של איקאה.. כל מה שצריך זה טיפה דמיון וצבע

תמונה מתוך: https://www.pinterest.co.uk/marielapirate/marie-la-pirate-diy/ http://petitandsmall.com/best-ikea-stool-hacks-steal/


שידה זה דבר שהוא מאוד שימושי בחדר ילדים, אבל רק לעתים רחוקות זה נראה מסוגנן ומעוצב.. השידות שאתם רואים כאן אלו שידות פשוטות של איקאה שעברו שדרוג בעזרת ידיות חמודות וצבע.. קחו את האתגר כפרויקט קצר שמשדרג בטירוף.

תמונה מתוך: http://petitandsmall.com/5-fabulous-ikea-hacks-kids-bedroom/

וגם אצלנו תוכלו למצוא שידרוג פשוט ויעיל! ספריית איקאה צרה שפעם עמדה ושמרה דיסקים ( עתיק אנחנו יודעות..) נצבעה מחדש בצבעי הקיר, הושכבה ועליה הונחו 4 כריות איקאה בצבע אפור בהיר. בכמה רגעים היא הפכה לפריט שימושי ויפייפה שמרכז סביבו את כל פעילות החדר!

  • אנחנו לא מפרסמות את איקאה בשום צורה או מקבלות אחוזים.. רק רוצות לעזור לכם להכניס יצירתיות וצבע לחדרי הילדים.

  • התמונות נלקחו מבלוג: http://petitandsmall.com/

תהנו ובהצלחה!

יעל צמח

מעצבת מוצר

צוות קיטה קידס

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page