top of page

אז מי עומדות מאחורי קיטה?

עכשיו שאנחנו מסיימות שנה, ומתחילות שנה חדשה מרגשת לא פחות חשבנו שזה הזמן לספר לכן קצת איך הכל התחיל...

בעשור האחרון (וקצת יותר..) כל אחת ממקימות קיטה התמקדה בתחום אחר מעולם העיצוב. יעל צמח, מעצבת מוצר שלמדה ברומא (באיטלקית!) והתמחתה באמסטרדם אצל טובי המעצבים התעשייתיים בעולם, עבדה במגוון משרדים לעיצוב תעשייתי עד שבחופשת הלידה שלה התחילה לחלום על עסק עצמאי עם אמילי אייכל, אדריכלית שלמדה באוניברסיטת תל אביב ועבדה במשרד אדריכלים מוביל בארץ עד חופשת הלידה... שם הכל התחיל להשתנות...

פרוייקט עיצוב חדר התינוקות תפס חלק מאוד משמעותי מחופשות הלידה של השתיים, שעות של שיטוט באתרי העיצוב המובילים בארץ ובעולם, אין סוף רעיונות ואין סוף הוצאות. הן חיפשו את החדר המושלם עבורן, הן מבחינת האסתטיקה והן מבחינת האיכות והמחיר. לאט לאט הבינו שהן לא היחידות שבזבזו ימים, שבועות וחודשים על עיצוב החדר, התלבטויות על כל מוצר ובמיוחד על התאמתו לקונספט השלם של החדר ובעיקר בזבזו שעות רבות של שינה ( שגם ככה הייתה מועטה מאוד..).

לכן הן החליטו להקים חנות אינטרנטית שתיתן מענה כולל לאמהות, אבות וילדים שרק רוצים לחיות בסביבה שנותנת תחושה חלומית, רכה ועוטפת. חנות שתחסוך לכם זמן, שתהיו בטוחים שיש מי שעומד מאחורי המוצרים ויש מי שיתן מענה קולי ועזרה בעיצוב חדר הילדים. חנות שבה מוצאים הכל - החל מעיצוב הקירות, עיצוב המיטה, עיצוב פינת המשחקים ופינת הלמידה של הילדים.

וכך נולדה קיטה, משתי אמהות בעלות אהבה ענקית לעיצוב ולילדים, שצברו ניסיון רב בעיצוב, תכנון, ייצור והקמה של עשרות חדרי ילדים בשנה האחרונה (וכמה לפני..). את כל ההשקעה הזו תוכלו לראות בחנות האינטרנטית קיטה קידס ובמסיבת השנה שקרבה ובאה!

נחגוג את סיום השנה ותחילת השנה הבאה בחנות המהממת של YAELOMAMY ברח' המזמרה 7, נס ציונה, בימים 26-27.10, חמישי שישי מלאים שנחכה לכם שם עם המון הנחות, מתנות וייעוץ עיצובי, אז הביאו תמונות של החדר, הביאו חברות ובואו להכיר אותנו מקרוב!

תודה רבה לכל הלקוחות היקרות שלנו, בזכותכן אנחנו ממשיכות לייצר, לחדש, לעצב ולהנות יום יום!

אוהבות

יעל ואמילי

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page