top of page

איך מכינים בית מתקפל מקרטון? פעילות כיפית עם הילדים בחופש


איך מכינים בית מתקפל מקרטון

לקראת החופש הגדול הרבה הורים מחפשים פעילויות נחמדות וכיפיות יחד עם הילדים. מצאנו DIY שקל ונוח לבצע עם הילדים ושאינו דורש כל מיומנות מיוחדת.. רק מעט יצירתיות וקרטונים שמעוניינים למחזר ולהפוך לממלכה קטנטנה לילדים. אז אם חיפשתם פעילות מהנה לעשות עם הילדים בחופש או נתקעתם עם המון קרטונים ובא לכם למחזר אותם ולעשות מהם משהו יצירתי, הבית המתקפל מקרטון הוא מתאים בדיוק לכם!

הכי חשוב להנות מכל התהליך :)

אז איך מכינים את הבית המתקפל מקרטון?

הינה ההוראות הכתובות:

1. השיגו קופסאת קרטון יחסית גדולה. גודל הקופסא יקבע את גודל הבית שיצא לכם. פאה אחת של הקופסא תהיה פאה אחת של הבית בהמשך.

2. נתחיל מלחתוך 4 מלבנים צרים ושווים בגודלם ו4 ריבועים או מלבנים רחבים שווים בגודלם. ארבעת המלבנים הצרים ישמשו אותנו לרצפת הבית וגם לקיר האחורי שלו. שני ריבועים או מלבנים רחבים יהיו הקירות הצידיים של הבית ושניים יהיו גג הבית.

3. נצמיד שני מלבנים צרים זה לזה ונחבר ביניהם באצמעות מסקנטייפ לבן\ שקוף\ איזולירבנד\ מסקנטייפ חבלה צבעוני. יש להדביק את הקרטונים זה לזה משני הצדדים (מאחורה ומקדימה)

4. גם את שני המלבנים הצרים הנותרים נדביק באופן זהה

5. לצמד מלבנים צרים נצמיד מכל צד מלבן רחב ונדביק משני צידי הקרטון.

6. לכל מלבן רחב נצמיד עוד מלבן רחב ונדביק משני הצדדים .

7. בשלב הזה צריך להיות לכם שורת קרטונים ארוכה המורכבת מ- מלבן רחב, מלבן רחב, מלבן צר, מלבן צר, מלבן רחב, ומלבן רחב. כולם מודבקים משני צידי הקרטון.

8. נקפל את שורת הקרטונים כך ששני המלבנים הקיצוניים יתחברו זה לזה ונדביק משני הצדדים.

9. ניקח את שני המלבנים הצרים הנותרים ונחבר לגב הבית - נדביק מבפנים ומבחוץ

10. נקפל את הבית ונהדק את החיבורים. הקיפול מתבצע כך שרצפת הבית מתקפלת כלפי פנים הבית (למעלה) וגב הבית מתקפל כלפי חוץ הבית.

11. כעת ניתן להוסיף דקורציה - דלת צידית, חלונות, ארובה וכל פריט יצירתי העולה על דעתכם.

12. צבעו את הבית כפי שמתחשק לכם. הבית יכול להיות חלומי ודמיוני :)

תהנו ובהצלחה!

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page