top of page

פינת יצירה מעוצבת בקלי קלות!

פינת יצירה מעוצבת קיטה קידס

הכי כיף זה שהקטנטנים יושבים כמה דקות ליד שולחן קטנטן, בשקט ומציירים להם, נכון? אבל למה זה לא קורה מספיק?? למה זה רק לחמש דקות?? ולמה השולחן ממשיך לזוז בבית ממקום למקום בחוסר שקט....

אנחנו חושבות שהפתרון לכל השאלות האלו הוא .. היא... עיצוב פינת היצירה!

אם נתייחס לפינה הזו גם אם היא קטנה כאל חדר ילדים מעוצב קטן נוכל ליצור עולם שלם ויצירתי שימשוך את הילדים לשבת שם, ליצור ולהינות בשקט.

עיצוב פינת יצירה לילדים

פינת יצירה מעוצבת, עיצוב הקיר

קודם כל נטפל בעיצוב הקיר.

אפשר להתחיל ממדבקות קיר שלא דורשות הרבה הכנה או לתכנן צביעת קיר יותר מושקעת. אפשר למסגר בריבוע או בעיגול את כל פינת היצירה. אפשר ליצור הרים או בניינים על הקירות ולהוסיף מדבקות קיר להשלמת המראה הציורי של הפינה.

חדר מעוצב לילדים קיטה קידס

אקססוריז לפינת יצירה

השלב הבא הוא לבחור מוצרים שהם גם פרקטיים וגם איכותיים וגם יפים!

אנחנו מאוד ממליצות על רשת השראה שטובה ונוחה לתלות את כל היצירות של הילדים, כך הן לא תלויות ברחבי הבית ומרוכזות במקום אחד ובנוסף אפשר לעשות תערוכה מתחלפת ולאחסן את מה שכבר לא צריך. בנוסף על רשת ניתן להוסיף כלי טושים ועטים ולתלות את כל האביזרים ששוכבים על השולחן ועושים לנו בלאגן בעיניים.

בנוסף הוסיפו מדפים על הקירות כדי שהכל יהיה מוצג נכון ומושך לילדים.

עיצוב חדרי ילדים קיטה קידס

ריהוט לפינת יצירה לילדים

דאגו שהריהוט יהיה מתאים בגודל, בטיחותי ונוח! אנחנו ממליצות על ריהוט לא יקר ושיהיה פרקטי! אל תשכחו שסביר להניח שתוך יום יומיים הילדים יציירו בטעות על הריהוט ולכן חשוב לקנות משהו זול ועמיד.

מדפים לחדרי ילדים

התייעצו איתם!

כאשר הילד\ה כבר גדולים מספיק להביע דעה אנחנו תמיד ממליצות להתייעץ איתם אך בצורה שפוייה :) הכי טוב זה לבחור מראש 2-3 אופציות לקונספט עיצובי או למוצרים שאישרתם מראש ואז לתת להם לבחור מתוך האפשרויות עיצוב כך תהיו בטוחים שהם בוחרים בעיצוב יפה שאתם מאשרים וגם הם ירגישו שייכות יותר חזקה לפינת היצירה.

חדר ילדים מעוצב קיטה קידס

פינה בעיצובה של המעצבת: עדי שקד

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לנו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page