top of page

איך יוצרים פינת יצירה מלאת סטייל?

אנחנו מאוהבות בפינת המשחקים הזאת... יש בה את כל מה שצריך כדי שהילדים ישבו שם בתקווה יותר מ10 דקות!

כאשר אנחנו מעצבות פינת יצירה או פינת משחקים אנחנו קודם כל מתאימות את עיצוב פינת המשחקים לעיצוב החלל השלם בבחירת הצבעים בעיקר.

לאחר מכן נבחר מוצרים שיהיו גם פרקטיים אבל גם איכותיים ויפים - כי למעשה, אם פינת המשחקים לא תהיה יפה ומושכת הילדים לא ישבו בה! אז אל תחשבו רק על הפרקטיקה אלא חשבו קודם על העיצוב ואז התאימו מוצרים פרקטיים.

אז בואו נתחיל!

איך צובעים עיגול על הקיר?

יוצרים מעין מחוגה אנושית

באמצע העיגול שנרצה על הקיר נדפוק מסמר, אליו נחבר חוט ובקצה החוט עפרון

נזיז את העפרון עם היד לאורך הקיר עד שנצייר עיגול שלם

אורך החוט הוא הרדיוס של העיגול שנקבל.

ליד העיגול ניתן לשלב מדבקות קיר להשלמת העיצוב. אפשר מדבקות קיר לאורך הקו החיצוני של העיגול או מדבקות קיר בתוך העיגול.

אל תפחדו לעצב חדר ילדים או פינת משחקים, בפינה הזו אתם יכולים להשתולל עם העיצוב ולהיות יצירתיים בעיצוב חדר הילדים.

המוצרים המומלצים שלנו:

אז כמובן שנתחיל מרשת השראה לחדרי ילדים. רשת ההשראה שלנו עשוייה מתכת ולכן ניתן לתלות עליה ציורים ויצירות עם מגנטים מאוד בקלות. ניתן לרכוש כל רשת השראה שאתם אוהבים רק תוודא שרשת ההשראה מיועדת לתלייה, שהיא חזקה ולא נשברת אם ילד מושך אותה ושקל לתפעל אותה. כמובן דאגו שרשת ההשראה יפה ומלאת סטייל ובצבעים של הפינה שלכם!

מדפים הם המוצר השני שאנחנו ממליצות עליו. יש שפע של מדפים לחדרי ילדים ומדפים דקורטיביים אך גם מדפים פרקטיים. שלבו מדף לחדר ילדים נוח ועמיד ומחומרים טובים. תוכלו להניח עליהם גם דקורציה וגם את הטושים וכל האביזרים של פינת המשחקים או פינת היצירה. המדפים שלנו מחומרים טבעיים ובעבודת יד ולכן מאוד מומלצים לשימוש בעיצוב חדרי ילדים.

אומנם בפינה הזו לא השתמשנו במדבקות קיר לחדרי ילדים אבל אנחנו תמיד ממליצות עליהם למי שלא רוצה לצבוע את הקיר או למי שחסר לו עוד נגיעת עיצוב. מדבקות קיר הם פתרון מעולה ליצירת עולם קסום על הקירות בעיצוב חדר הילדים ויש שפע של רעיונות לעיצוב חדרי ילדים עם מדבקות לקיר. דאגו שהמדבקות לקיר הן מחומרים טובים והכי איכותיים בשוק כך לא יתקלפו במהירות ולא יקלפו לכם את הקירות כאשר אתם רוצים להחליף אותם.

ועכשיו לסרטון!

בהצלחה!

יש עוד שאלות? שלחי לנו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page