top of page

5 טיפים ליצירת קיר הרים מושלם!

אם אתם אוהבים להכניס את הטבע לבית ולייצר אוירה זורמת ומיוחדת בחדר הילדים אז קיר הררי\משולשים יכול להיות מושלם עבורכם. בקיט "בין ההרים" יצרנו מספר משולשים שמדמים הרים בשני צבעים והינה 5 טיפים פשוטים וקלים כיצד ליצור אותו אצלכם בבית. ממליצות בחום לעשות מזה פרוייקט משפחתי ופעילות של אחר צהריים חמים או סופש יצירתי ומשפחתי...

  1. לפני כל פרוייקט שאנחנו מתחילות אנחנו מחפשות תמונת השראה שננסה להתקרב אליה כמה שניתן בשילוב המגבלות הקיימות אצלנו. גם הפעם כדי להתבסס על תמונה קיימת של קיר הררי וממנה נלמד את פרופורציית ההרים. כלומר, כמה שטח מהקיר תופס כל משולש ולאיזה גובה הוא מגיע.

  2. אחרי שבחרנו את התמונה \ הפרופורציה הרצוייה, נבחר את הצבעים שבהם אנחנו הולכים להשתמש. מומלץ להשתמש בשני צבעים שונים- אחד מהגוונים הבהירים ואחד בגוון יותר כהה כדי ליצור קונטרסט\ ניגודיות נעימה בעין – אנחנו ממליצות על אפור טיפה כהה וצבע צבעוני בהיר יותר. רצוי להשתמש במניפת צבעים ולבדוק שאכן הצבעים מתאימים. ניתן להשתמש גם בצבע אחד בשני גוונים.

  3. ועכשיו נתחיל בהכנות! נדביק על הקירות הסמוכים מסקנטייפ עבה כדי להגן עליהם מלהתלכלך. וניקח מסקנטייפ דק כדי ליצור את הסימון של ההרים, את הרצפה נכנסה בניילון לצביעה או עיתונים, ונצטרך רולר ומברשת צבע קטנה (כדי לא לצאת מהקווים...)

  4. ועכשיו לציור ההרים על הקירות! עם המסקנטייפ הדק נתחיל למתוח קווים ישרים ולסמן את ההרים כפי שאנחנו רוצים. חזרו לת

מונת ההשראה והזכרו בגובה ההרים שרציתם, ברוחב ההרים ומספר ההרים שיכנסו על הקיר, כל אחד וטעמו האישי. שמרו על שתי צלעות ההר כתמונת מראה אחת של השנייה. כל הר התרחקו מהקיר ותראו אם יצא כפי שתכננתם. רק לאחר שסיימתם לסמן את כל ההרים ואתם מרוצים מהתוצאה התחילו לצבוע.

  1. נתחיל לצבוע בעדינות ובזהירות, כאן גם נבדוק אם אכן הצבעים יצאו כפי שרצינו או שצריך להבהיר או להכהות אחד מהם, תהנו, תצחקו ותדייקו - יאללה לעבודה :)

טיפ קטן נוסף.. רצוי לתלות על קיר זה אלמנטים נוספים שישלימו את עיצוב החדר כמו מנורת לילה, מדף או תמונות, כך נקבל מראה שלם וכולל של החדר המעוצב והחדש שלנו.

תהנו :)

יעל צמח

צוות קיטה קידס

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page