top of page

מדפים לחדרי ילדים | לספרים, בובות ודקורציה

מדף נדנדה מדף חבל קיטה קידס

מדפים לחדרי ילדים הם מוצר הכרחי נתחיל מזה.. כאשר אנחנו מגיעות לעצב חדר ילדים הרבה פעמים אנחנו רואות שאין ניצול מירבי של קירות החדר. אין סיבה שהפסרים או פרטי הדקורציה יהיו על רהיט שתופס מקום בחדר וכדאי ואף רצוי לשלב את משחקים, הספרים וכו' בגובה הקירות. מדפים מעוצבים לילדים יש בשפע אבל חשוב להתמקד ולבחור מדף פרקטי ויפה כאחד.

מדף ספרים קיטה קידס

מדפים מעוצבים לילדים

חדר ילדים מעוצב הוא גם חדר ילדים פרקטי, חדר שאפשר בקלות לשמור על הסדר בו ובמיוחד חדר ילדים שהילדים עצמם יכולים לסדר אותו ולדאוג לו בקלות. מדפים עוזרים לנו בזה בכף שהם אינם תופסים מקום על רצפת החדר והם עוזרים לנו להרים משחקים, ספרים, בובות, לגו וכו' לגובה העין ובכך נותנים תחושה של סדר. עיצוב חדר ילדים מתחיל באקססוריז נכון, עמיד וחזק אז בחנו זאת לפני כל רכישת מדף.

מדף מעוצב לחדר ילדים קיטה קידס

בעיצוב חדר נערות או נערים אנחנו נדרשות לתת פיתרון למדף בשימוש מעט אחר. המדפים יכולים להיות יותר צרים וקלילים כדי לאפשר מקום לכל הפריטים האישיים (טלפון, ספר, תמונות וכד'). המדף מתכת של קיטה לדוגמא נותן מענה גם בתור פינת איפור קלילה ומעוצבת. המדף ממכת מתמגנט ולכן ניתן למגנט עליו מראה ואביזרים שיעזרו לנו עם הסדר. המדף מתכת בעיצוב עדין וקליל שיתאים לכם לשנים רבות.

פינת איפור מתבגרות קיטה קידס

מדפים לחדר תינוקות

מדפים צרים ועדינים יתאימו מאוד בחדרי התינוקות. בין אם כמדף ספרים דקורטיבי או מדף תכשירים ליד שידת ההחתלה. אין צורך לפחד ממדפים ליד שידות ההחתלה כיוון שהילד אף פעם לא לבד שם ולכן אין הרבה סכנה. אבל יש הרבה רווח בפינוי המקום בשידה עצמה!

מדפים לחדרי ילדים

את סגנון המדפים תמי דצריך לבחור גם לפי סגנון החדר שאתם מעצבים. כאשר אנחנו באות לעצב חדר ילדים, חדר מתבגרות או חדר תינוקות אנחנו חושבות על קונספט שלם ובוחרות מספר צבעים וחומרים מנחים. כאשר נעצב חדר ילדים עם מוצרי עץ נלך על מדפי עץ שמכניסים חמימות נעימה לחדר. כאשר נעצב חדר בסגנון יותר אורבני נשתמש במוצרי מתכת צבעונית שמכניסים חיים ושמחה. אז קודם כל בחרו נושא\קונספט לעיצוב החדר ולאחר מכן בחרו את הפריטים שיתאימו אליו בדיוק.

מדף לתלייה קיטה קידס

לוח מטרו עם פינים מעץ לתלייה + שטח מגנטי לתליית תמונות ודקורציה.

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לנו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page