top of page

רשת השראה | הפתרון האלגנטי לכל הבלאגן

רשת השראה קיטה קידס

רשת השראה היא מוצר שאנחנו רואות בכל חדר ילדים מעוצב שחושב גם על הפרקטיקה. כל שולחן לימודים צריך רשת לתליית מטלות בית הספר, תמונות ושאר אביזרי למידה ובכל פינת יצירה אנחנו נתקלות ברשת לתליית ציורים, מעמדי טושים וכד'. היום נעשה לך סדר למה את צריכה רשת השראה ואיך הכי נכון למקם אותה בחדרי הילדים.

לוח השראה קיטה קידס

רשת השראה לתלייה על הקיר

כאשר אנחנו מגיעות לעצב חדר ילדים או מתבגרים אנחנו רוצות שהוא יהיה גם פרקטי וגם מעוצב ויפה ולכן נתחיל מלהגדיר פינות בחדר, לדוגמא: פינת שינה, פינת לימודים, פינת יצירה, פינת איפור וכד'. לאחר ההגדרה נחשוב אילו מוצרים יעזרו לנו להשיג פינה פרקטית ומסודרת ואז נחפש גם מוצרים יפים ובצבעים מתאימים לעיצוב הכללי של החדר.

רשת השראה קיטה קידס

בפינת הלימודים ובפינת היצירה נרצה למקם את רשת ההשראה מעל לשולחן העבודה של הילדים. חשוב לבחור רשת ממתכת שאפשר בעזרת מגנטים לתלות עליה ציורים, שיעורים, תמונות וכד' ובנוסף חשוב שתהיה אפשרות להוסיף מיכלים מעוצבים לטושים, עפרונות ושאר אביזרים. כך אנחנו שומרות על שולחן נקי וכמה שיותר ריק ומשתמשות בקיר לאביזרים הנלווים.

לוח השראה קיטה קידס

רשת השראה בכל מקום בבית

כיוון שרשת ההשראה היא מוצר יפה ופרקטי אנחנו גם ממקמות אותו ברחבי הבית. כל פינה שזקוקה לעיצוב או לפריט שיוסיף לה ייחוד ואופי הרשת תתאים. בין עם עגולה או מלבנית - העיקר שהיא תתאים בצבעים ובעיצוב. חשוב לבחור רשת עמידה ולא ממתכת דקה מידי או מחוטי ברזל כיוון שאנחנו רוצים שהיא תהיה פרקטית ועמידה לאורך זמן.

מדפים לחדרי ילדים

לוח מטרו מתמגנט!

אפשרות נוספת היא לוח המטרו המתמגנט. זהו מוצר חדש שמגיע עם ווי עץ לתלייה בגדים וגם שטח פנים רחב מתמגנט לכל האביזרים, התמונות ופרטי הדקורציה. ניתן לתלות אותו לאורך או לרוחב והוא מלא בסטייל כך שיעזור לך עם עיצוב החדרים ורחבי הבית.

רשת השראה לתלייה קיטה קידס

לוח מטרו עם פינים מעץ לתלייה + שטח מגנטי לתליית תמונות ודקורציה.

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לנו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page