top of page

תאורה בחדר ילדים, איך עושים את זה נכון?

מנורות לילה, אהילי תקרה, גרילנדות אורות ועוד ועוד ועוד... יש פתרונות רבים לנושא התאורה בעיצוב חדרי הילדים אבל איך עושים זאת נכון בלי ליפול למוצרים יפים אך לא פרקטיים?

המטרה הראשונה שלנו היא לחקות את אור השמש ברוב שעות היום ובשעות הערב להחליף לתאורה נעימה ורגועה שעוזרת לילדים להיכנס למצב ישנוני ורגוע כדי שנצלח בשלום את שעת ההשכבה.. אז איך מתכננים נכון תאורה בחדר ילדים?

עיצוב חדר תינוקות קיטה קידס

תאורה ראשית מרכזית בחדר הילדים

תאורה מרכזית וראשית בחדר ילדים צריכה להיות מוארת בסוג תאורה "אור יום", תאורה כזו שמאירה את החדר באופן שווה כולל את התקרה וכך אנחנו מקבלים חדר מואר עם תחושה שהחדר גדול ומרווח.

כאשר אנחנו קונים אהיל שהוא סגור מצידו העליון התקרה נהיית חשוכה והחדר מרגיש קטן יותר.

בעיצוב חדר ילדים איכותי חשוב לבחור אהיל פתוח ואם אין לנו ברירה אז נתלה את האהיל הסגור גבוהה מהתקרה ולא נמוך.

תאורה משנית - תאורת לילה

תאורה משנית היא תאורה ברמה נמוכה יותר ועם אור חלש וחם יותר. תאורה זו יכולה להיות מנורה צהבהבה אך לא לבנה. המנורה עצמה צריכה לדבר עם שאר עיצוב חדר הילדים בחינת הצבע והצורה. כאשר רוצים להשתמש במנורה לקריאת סיפור יש לתלות אותה קרוב למיטת הילד אך לא מעל הראש, אם רוצים תאורה להחתלה בלילה או להרדמות אז יש לתלות את המנורה קצת יותר רחוק ממיטת הילד.

מנורת לילה קיטה קידס

תאורת אווירה

תאורת אווירה היא תאורה למשחק רגוע או לכל הלילה. יש מגוון גרילנדות מקסימות שיכולות לענות על פתרון זה. הקפידו לבחור גרילדה עם בטריות כדי שתוכלו לתלות אותה בכל מקום שתרצו שיעזור לכם עם עיצוב חדר הילדים - מעל המיטה, ליד הוילון ועוד..

שחקו עם התאורה בחדר, הפכו את החדר לנעים וחם. כאשר אתם מרגישים שהחדר קר ובגוון כחלחל ולא נעים בדקו האם יש צורך לצבוע את קירות החדר בגוון חם יותר ורצוי לשלב מדבקות קיר וליצור עולמות קסומים על החדר. מניסיוננו, חדר מעוצב שמותאם לילד הוא חדר שמשתמשים בו ונהנים בו כל היום..

שרשרת אורות גרילנדת אורות קיטה קידס

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page