top of page

חדר יוניסקס, מזה ואיך מעצבים אחד כזה אצלי בבית?

מסתובבות בינינו בנות פרקטיות, מעשיות וכאלה שאוהבות לתכנן להרבה שנים קדימה.

הבנות האלה (ואחת מאיתנו גם למען האמת...) לא רוצות לעצב את חדר הילדים רק לילד הנוכחי - בן או בת, אלא לחשוב לטווח ארוך ולעצב חדר יוניסקס - חדר לשני המינים לכל מקרה שעתיד לבוא..

מנורת לילה רשת השראה מדפים לעיצוב חדרי ילדים קיטה קידס

אנחנו גם מאמינות גדולות במוצרים שהתוקף שלהם הוא כמה שיותר רחוק. כאלה שיתאימו גם לבת שיש לנו היום וגם לילד העתידי, או לחלופין שהמוצר יתאים לשני המינים כי הם בשנים הקרובות באותו החדר ואין תכנון לשנות את זה בקרוב..

תמונה מתוך: פינטרסט

אז איזה עיצוב יתאים לכן? נתחיל בבחירת צבעים שמתאימים לשני המינים ופחות מזוהים עם אחד מהם. אפשר ללכת על הצבע מנטה המהמם שנכנס מאוד חזק לחדרי הילדים ומתאים לכולם ולכל גיל. אפשר ללכת על האפורים וגם על הכחולים שמתאימים לכולם. עיצוב שחור לבן גם כן יתאים וצבעים כמו צהוב, כתום, ירוק שצריך לבחור אותם מאוד בזהירות וגוון הצבע צריך להיות מדויק מאוד.

מנורת לילה רשת השראה מדפים לעיצוב חדרי ילדים קיטה קידס

ניתן גם לשלב פריטים ורודים או כחולים - צהובים שייחדו אזור מסויים לכל ילד. אם העיצוב הכללי הוא יוניסקס אז כל ילד יכול לקבל מנורת לילה או מדבקות קיר בצבע שהוא הכי אוהב וכך להכניס בנגיעה את האופי האישי של כל ילד.

תמונה מתוך: פינטרסט

אל תפחדו להכניס צבע לחדר, היום הצבעים מאוד מטושטשים ובדרך כלל צבעי המגדר הם רק בעיניים שלנו. זרמו עם בקשות הילדים וצרו להם חדר ילדים מעוצב ומהמם כמו שהם מדמיינים אבל עם מגבלות הטעם והעיצוב שלכם.

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לנו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page