top of page

איך יוצרים עם מדבקות קיר את קיר ציורי הילדים?

שואלים אותנו רבות איך יוצרים את קיר ציורי הילדים שלכן?! אז כמובן שיש את כל ההסברים בחבילת המדבקות אבל למי שאין אותה עדיין או רוצה רק ליצור את ההרים הנה ההוראות המלאות:

לפני שמתחילים.. לכל חדר יש קיר דומיננטי שאותו נרצה לצבוע, להדביק עליו מדבקות ולייחד אותו משאר קירות החדר. קיר זה יכול להיות הקיר שנמצא מול דלת הכניסה, הקיר הגדול והפנוי ביותר בחדר או הקיר שאליו מוצמדת המיטה. בחרו את הקיר בקפידה ותכננו מראש מה הולך להיות עליו.

שבו עם הילדים והחליטו יחד על התמונה הכללית של הקיר, פנו זמן ועבדו יחד ליצירת ציור ענק על קיר חדרם, זהו זמן איכות מקסים ותוצאה שתישאר להרבה זמן על הקיר אז נצלו את הזמן לבילוי נעים ומיוחד. סוף סוף אמא מרשה לצייר על הקיר.....

יאללה לעבודה!

לפני תחילת העבודה יש להצטייד ב:

1. מדבקות ציורי ילדים של קיטה (אופציונלי)

2. וואשי טייפ שחור 1-2 יחידות או איזולירבנד שחור

3. מדבקות צורות לקישוט פנים ההר

4. מספריים

ואיך מתחילים:

1. התחילו לתכנן את ההרים כך שהר אחד יהיה עם רכס ישר ושאר ההרים יכולים להגמר בשפיץ. נסו ליצור הרים מקבילים משני צידי האלכסון, את גובה ההרים תוכלו להעתיק מהתמונות המצורפות. דאגו לגוון בין הגבהים ולא ליצור גובה יורד מצד אחד לשני.. אין ממה לחשוש, האזולירבנד או הוואשי טייפ לא אמורים להוריד את הצבע מהקיר וניתן להדביק ולהתחרט מספר פעמים.

* אנחנו בדרך כלל משתמשות בצבע השחור כיוון שהוא מזכיר יותר ציורי ילדים בחוברות צביעה אך ניתן לגוון לעשות בירוק\כחול או אפילו להשתמש בוואשי טייפ עם ציורים א ופאטרן.

2. קשטו בפנים ההר ככל העולה על רוחכם- משולשים, עיגולים, ברקים, קווים ועוד כל צורה תוסיף לקיר הדמיוני.

3. למשתמשים במדבקות ציורי הילדים שלנו - גזרו כל צורה ממדבקות הקיר בנפרד ואז קלפו את שכבת הנייר כך שכל המדבקה נשארת על השכבה השקופה, מקמו את המדבקה במקום הרצוי והורידו בעדינות את השכבה השקופה כך שהמדבקה תשאר על הקיר. המשיכו כך עם כל שאר האלמנטים עד לתוצאה הרצוייה.

הוסיפו אלמנטים עיצוביים שידגישו את הציוריות בקיר - מנורת לילה, שעון, מדפים, מתלים או כל דבר שימשיך את סגנון הקיר ויעניק לו צבע נוסף.

יש עוד מגוון רעיונות לעיצוב חדרי ילדים ורעיונות למדבקות לקיר לחדרי ילדים שאתן מוזמנות למצוא באתר שלנו.

כל המדבקות קיר של קיטה מיוצרות בישראל ומהחומרים הטובים סיותר שלא מורידים את הקיר או הורסים אותו. הכי קל לשדרג חדר ילדים עם מדבקות קיר לחדרי הילדים שלנו.

אמילי ויעל

יש עוד שאלות? שלחי לו מייל...

kita4kids@gmail.com

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page