top of page

איך מסדרים נכון את פינת הלימודים לילדים שלנו?

שנת הלימודים קרבה מתמיד וזה הזמן לבדוק האם פינת הלימודים נכונה, מתאימה ופרקטית?

גם אנחנו לא אהבנו לעשות שיעורים אבל לא הייתה הרבה ברירה.. הושיבו אותנו במטבח ויאללה לעבודה! עכשיו לילדים שלנו יש כל כך הרבה גירויים והסחות דעת שעוד יותר מקשים על הישיבה והריכוז במהלך הכנת שיעורי בית..

רשת השראה

אז איך נעזור להם ואיך נדע שהפינה הלימודית באמת מתאימה לילד שלי?

קודם כל ניזכר מי הילד שלנו, מה הוא אוהב ומה חשוב לו. האם יש לו תחביבים מסויימים בולטים או האם יש לו בעיות ספציפיות שצריך להתחשב בהן? ננסה לחשוב גם על השנים הבאות ולתכנן את הפינה כך שתתאים לפחות ל3-4 שנים. ילדים ונוער מאוד אוהבים וצריכים שיכינו אותם ושיתחשבו בדעותיהם אז קחו כמה רגעים שצריך ותכננו איתם יחד, הגיעו למסקנות מה יגרום להם לשבת בנוח ובכיף למטלה הזו וכך כמובן שהיא תיגמר הרבה יותר מהר...

לאחר מכן בדקו שהריהוט תואם את גיל הילד ואת צרכיו. דאגו לכיסא איכותי ובגובה המתאים ובחרו בשולחן שאינו גדול מידי ואינו צר מידי. שולחן גדול יגרום לכל הבלאגן להערם ולהישאר עליו, ושולחן צר מידי יקשה על הילד להתנהל נכון בנוחות. דאגו שהרגליים נכנסות בנוח מתחת לשולחן ושאין גורמים המפריעים לריכוז הילד.

מדף לעיצוב חדר ילדים

עיצוב וסטיילינג: מיכל אגם אליסון | צילום: ענת חרמוני

מדף חבל עיצוב חדר ילדים

עיצוב וסטיילינג: מיכל אגם אליסון | צילום: ענת חרמוני

צבעים של חדר השינה ואזור הלמידה צריכים להיות נעימים ועדינים, נסו להימנע מדמויות מצויירות שמסיחות את הדעת ומצבעים חזקים וצבעוניים. מומלץ לבחור 3 צבעים עיקריים ואיתם לעבוד בקירות החדר ובדקורציה.

מנורת לילה קיטה קידס

תאורת החדר לא פחות חשובה, מנורת התקרה צריכה להיות חזקה שמדמה את אור השמש ומפזרת נכון את האור בחדר. שבו ליד שולחן העבודה בחדר ובדקו האם יש מספיק אור או האם צריך להוסיף גם מנורה שולחנית.

רשת השראה הינה פריט מאוד פופלרי בשנים האחרונות. היא עוזרת לשולחן העבודה להיות יותר מסודר וברור ומכניסה הרבה עיצוב לחדר. ישנו מגוון רחב בשוק אך בחרו אחת שהיא גם פרקטית וגם נוחה . לדוגמא רשת ההשראה של קיטה עשוייה ממתכת ולכן גם מגנטים נדבקים עליה מצויין, לכן קל מאוד לתפעל אותה במהלך הזמן והיא עמידה לאורך שנים.

רשת השראה

עיצוב וסטיילינג: מיכל אגם אליסון | צילום: ענת חרמוני

מדפים גם כן עוזרים לנו בשמירה על הסדר. הם צריכים להיות נגישים לילדו בקרבת השולחן. ניתן לתלות מדפי איקאה סטנדרטים או מדפי קיטה שגם מכניסים עיצוב עדין לחדר. בדקו שהמדפים לא יוצרים צל וחושך על שולחן העבודה ושהם לא יוצרים תחושה מאיימת מעל לראש הילד. מומלץ מדפים צרים אז עדיין שימושיים כדי להשאיר את התחושה פתוחה ונעימה ליד השולחן.

פינת עבודה לנוער ולילדים

רשת השראה

רשת השראה ומדף לחדר ילדים

עם כל הטיפים האלה תוכלו ליצור חדר ילדים מעוצב, מהמם ובעיקר פרקטי. חדר ילדים מעוצב במרחק נגיעה...

רשת השראה לחדרי ילדים ורשת השראה לפינת עבודה >>> http://www.kitakids.co.il/wallgrid מנורת תקרה לחדרי ילדים, מנורת תקרה מעוצבת לבית >>> http://www.kitakids.co.il/lightdesign

מדפים לחדרי ילדים >>> http://www.kitakids.co.il/shelfsproducts

דקורציה לפינת עבודה לילדים ודקורציה לפינת מחשב >>> http://www.kitakids.co.il/productsgrilands

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page