top of page

סיפור חדר: החדר של זואי, חדר קיץ אינדיאני

החדר של זואי היה החדר הראשון שעיצבנו יחד! החדר הראשון של קיטה.. התהליך היה מאוד מרגש וחשף בפנינו את האהבות והסגנון האישי של כל אחת ממקימות קיטה. כל זה קרה לפני כשנתיים ועכשיו שהילדה קצת גדלה ושאנחנו בפתח של יריד חדש ומרגש של נתנאלה החלטנו שזה בדיוק הזמן לחדש ולהתחדש.

עיצוב חדר ילדים יכול להיות מאוד פשוט וגם הביצוע לא חייב להיות מסובך. צבעי הקיר שיש היום בחנויות מאוד טובים ולא דורשים יותר מידי שכבות והתעסקות. צביעת קיר יכולה לעשות שינוי גדול בחדר, היא יכולה להאיר אותו או להפך, לתחם אזור מסויים ולמסגר בו שימושים מסויימים שאנחנו רוצים. שדרוג חדר ילדים ועיצבו מחדש יכול להיות עניין של מספר שעות בודדות, רק צריך להגיע מוכנים מראש, להיות מכוונים מטרה ולתכנן כמה שיותר ואז ברגע הביצוע הכל מתקתק.

בחרנו הפעם בנושא קיץ אינדיאני, קיץ אינדיאני מסמל את סוף הקיץ ותחילת הסתיו. הצבעים הם צבעים חמים עם נגיעות שמים. חדר ילדים מעוצב צריך שיהיו בו עד 3 צבעים עיקריים שחוזרים על עצמם בכל מיני אלמנטים שונים וכך יוצרים מראה אחיד ורגוע. כדי לקבל חדר ילדים רגוע הלכנו על עיצוב חדר בגווני זהב, נגיעות טורקיז וצבע בז' שעוטף את הכל יחד ומשרה אווירה נעימה בחדר הילדים.

בחדר כבר הייתה מיטת מעבר, ספסל ישיבה שהוסב מארונית איקאה פשוטה ומדף חבל מהמם של קיטה, כל האלמנטים האלה הושארו בחדר ונעשתה פעולה של הלבשת חדר ילדים ושדרוג המוצרים שהיו קיימים בו. הקיר שהיה בצבע קפה נצבע לבז' בהיר ומואר, מדבקות העננים הוחלפו במדבקות קיר עם צורות גיאומטריות פשוטות אך בהדבקה מיוחדת ומקורית שיוצרת מראה של חצים אינדיאנים על הקיר, מנורת הלילה שודרה מענן ורדרד למנורת לילה ענן בז' מהממת שמכניסה הרבה אור חם לחדר, נוספו כריות נעימות דקורטיביות בצבעי שחור לבן, מנטה, ורוד ולבן לנגיעת צבע עדינה ואחסון הצעצועים הוחלף ושודרג לאחסון צעצועים גדול יותר ומרווח ובצבעים המתאימים. וזהו! הסגנון הוחלף בפשטות ובמינימום עבודה ועלויות. קל לעצב את חדר הילדים שיש רעיון מרכזי וקונספט מסויים.

צירפנו את פירוט המוצרים שהשתמשנו בהם ליצירת חדר זה שגם אתם תוכלו ליצור אותו חדר ילדדים מעוצב אצלכם בבית:

ואם גם לכם יש רעיון לחדר ילדים מעוצב ומהמם הקפידו על מספר כללים פשוטים: 1. דאגו שהחלום יהיה ישים

2. שמרו על קו נקי של 3 צבעים, 2 עיקריים, אחד מלווה ולהכל ניתן תמיד להוסיף נגיעות זהב

3. ארגנו מראש את הפריטים שאתם רוצים ותדאגו לכך שהם יתאימו ויצרו לכם את החלום, אל תתפתו לרכוש פריטים שלא תואמים את החזון המקורי.

מימין החדר החדר, עיצוב חדר ילדים בסגנון אינידאני ומשמאל החדר הישן בעיצוב עננים רגוע.

החדר לפני בתמונה התחתונה והחדר אחרי השדרוג בתמונה העליונה. שני החדרים יפייפים ועם אווירה רגועה ונעימה

תהנו ואנחנו כאן לשירותכם תמיד

צוות קיטה קידס

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page