top of page

השאלון עם יעל צמח ואמילי אייכל - מאת מרמלדה

לקראת פתיחת החנות החדשה שלנו במרמלדה התיישבנו ונזכרנו שוב איך הכל התחיל... מתרגשות על הוספת עוד חנות לעיצוב חדרי ילדים ולהרחבת החלום שלנו. מזמינות אתכן לבקר בחנות שלנו במרמלדה ולהנות מהמבצעים המיוחדים שיש רק שם.. לכתבה המקורית>>>

ולכתבה על מקימות קיטה קידס באדיבות מרמלדה מרקט :

נניח שאתם לקראת ילד חדש בבית. או נניח שהילד שכבר יש בבית – גדל מהלול והגיע לשנות לו קצת אווירה בחדר. ונניח שלא בא לכם לחטוף מיגרנה, אלא לגמור עם מטלת “עיצוב החדר” בזבנג ושעה אחת בלבד. או, יופי. אז יש לנו בשבילכם שתי מילים: KITA KIDS, בוטיק אונליין מקסים שהקימו שתי חברות, אמהות ובעיקר חיות עיצוב ואדריכלות, בה תוכלו לגרוף כל מה שאתם צריכים, כדי להפוך את המאורה המבורדקת בבית – לחדר מהחלומות הוורודים של מנכ”ל אינסטגרם. הושבנו את יעל ואמילי לענות לנו על איך הכל קרה:

מה ההתמחות שלכן? קיטה קידס היא חנות אינטרנטית שמספקת ללקוחות את כל הפריטים שחדר ילדים מעוצב צריך. בנוסף למוצרים בודדים, אנחנו מציעות ללקוח קיטים בגדלים שונים המכילים מספר מוצרים שירכיבו אצלם חדר שלם ומעוצב כפי שהם תמיד דמיינו. רובו הגדול של המוצרים שלנו הם בעיצוב וייצור עצמי כאן בארץ, בכל מוצר השקענו הרבה מחשבה, ניסוי וטעיה והרבה הרבה אהבה. אנחנו שתי נשים, יעל צמח מעצבת מוצר ואמילי אייכל אדריכלית, אמהות ומעצבות בעלות תשוקה גדולה לחדרי ילדים בכל הגילאים, אנחנו אוהבות לתת את הפתרון הכולל לעיצוב החדר כדי למנוע מהלקוחה להתבלבל ובסופו של יום להוציא הרבה יותר כסף. כמובן שגם כל מוצר בודד יתן את אופיו ואת הסטייל שכל אמא מחפשת כל כך לחדר של הקטנטנים שלה.

מהם מקורות ההשראה שלכן? מקור ההשראה הראשון שלנו הוא כמובן הילדים הפרטיים שלנו שעוזרים לנו להבין את איכות המוצר, האם הוא פרקטי ומה הסגנון שיותר מושך אותם. בנוסף אנחנו מסתובבות הרבה בבוטיקים מיוחדים פה בארץ וכן ברחבי העולם ומתעדכנות בכל הטרנדים האחרונים בשלל אתרי הסטייל שכולנו כל כך אוהבים. המון השראה אנחנו גם לוקחות מהלקוחות שלנו, המון נשים מגיעות עם רעיון מראש של עיצוב החדר ויחד אנחנו פועלות כדי להגשים להן את החלום, מכל חדר כזה יצאו לנו המוצרים החדשים והטובים ביותר! סיעור המוחות עם הלקוחה הוא חשוב ומפרה אותנו מאוד כל פעם מחדש.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג? הכל התחיל בתחילתה של חופשת לידה אחת ובסיומה של השנייה. בילינו הרבה יחד והמוח היצירתי שלנו עבד שעות נוספות בין ההנקות וההחלפות. התחלנו להבין שלא רק אנחנו התקשינו בבחירת העיצוב לחדר הילדים ולא רק אנחנו התעייפנו מהסתובבויות חוזרות ונשנות בין חנויות הילדים הרבות. התחלנו את הדרך בפיתוח עיצובים חדשים לחדרי ילדים, בחיפוש אחר לקוחות אמיצים שמוכנים לסמוך עלינו וללכת איתנו עד הסוף בעיצוב חדריהם וכך לאט לאט צברנו ידע וניסיון, התחלנו לפתח מוצרים משלנו שיענו לנו על דרישות האיכות, הייחודיות והסטייל ומשם צעד צעד התקדמנו בבניית החנויות האינטרנטית שלנו.

אילו מותגים אתן אוהבות ומעריכות? אנחנו מאוד מגוונות במותגים שאנחנו אוהבות ושואבות מהן השראה. זה מתחיל מרשתות גדולות כגון: איקאה, H&M home, urban outfitters, וגם מותגים שקצת פחות קשורים לעיצוב המוצר ויותר קשורים לאדריכלות וסביבת המחיה כמו eamesoffice, LAGO (מותג מוצרי בית מדהים), טולמנס והביטאט שהם עדיין מדהימים אותנו בכל קולקציה מחדש ובכלל, כל תקופה של חידוש מוצרים אנחנו ננבור באתרים ובתערוכות עד שנמצא את המותג החדש והמרגש הבא שיתן לנו המון השראה וכיף בלב.

מה הלך לכן הכי בקלות בהתפתחות המותג? פיתוח הקיטים או סגנונות העיצוב שאנחנו עובדות איתם מתפתחים אצלנו מאוד באינטואטיביות ועם המון כיף, שזה זורם זה מצליח וגם תופס הלאה. ברגע שסגנון עיצוב נהיה קשה לפיתוח סימן שהוא לא שם עדיין ואנחנו עוזבות אותו ועוברות לאחר אחר.

ומה הכי קשה? פיתוח המוצרים הוא אינו תהליך פשוט. מדובר בתכנון רעיוני, לאחר מכן בדיקות התכנות, יצירת אב טיפוס מחומרים שונים ולאחר מכן ייצור דוגמא, ועוד דוגמא ועוד ועוד, עד שאנחנו מגיעות למוצר הסופי שעונה לנו על כל הדרישות. כל מוצר כזה מתפתח במשך כמה שבועות או חודשים ומצריך המון עבודה והתמדה.

איזה טיפ יש לכן לעסקים צעירים מהתחום? אנחנו פיתחנו את העסק צעד אחר צעד, מאוד השתדלנו לא לקפוץ מעל הפופיק ולא לתקוף את כל החזיתות על ההתחלה. כל תקופה אנחנו מתקדמות עוד צעד קדימה כמו פתיחת החנות המקסימה במרמלדה וכמו שיווק המוצרים שלנו לחנויות פיזיות ברחבי הארץ. כל שלב חיכינו שנהיה מוכנות אליו ורק אז התחלנו לפעול על מנת להגשים אותו.

מה הספר האחרון שקראתן? אם להיות כנות… רוב היום אנחנו קוראות סיפורים לילדים אבל מבין כולם אין ספק שהספר האהוב והמוצלח ביותר הוא “אם יוצאים מגיעים למקומות מופלאים” של ד”ר סוס, ספר מלא בהשראה לכל הגילאים וגם לנו ההורים, על זה שלא תמיד אנחנו מצליחים ולא תמיד אנחנו ראשונים אבל חייבים לנסות ולא לחכות ואז מגיעים דברים מופלאים.

איזו קריירה אחרת הייתן לוקחות בחשבון? כנראה שהיינו חוזרות לקריירות הראשונות שלנו – עיצוב המוצר ואדריכלות. ואם קצת נחלום אז אחת מאיתנו הייתה שמחה להיות מדריכת צניחה והשנייה הייתה מאושרת אם יכלה רק לטייל בעולם ולצלם ולצלם ולצלם.

לחנות KITA KIDS – היכנסו הנה

עולים קיטה. מנורת קקטוס של “קיטה קידס”

איפה הייתם כשגדלנו מול פוסטר של קיפי בן קיפוד? KITA KIDS מנורת כדור פורח

מדף משולש , מדפי משולש , מדפים משולשים ,

אפשר גם לחדר ההורים. KITA KIDS

לכתבה המקורית>>> http://www.marmelada.co.il/71165/

המומלצים:
הועלה לאחרונה:
bottom of page